czwartek, 11 czerwca 2015

Relacje z klientami

Bardzo jestem zmęczona, ale i szczęśliwa zarazem. Ukończyliśmy dziś prace nad Raportem opisującym relacje z klientami Leroy Merlin - firmy, w której pracuję od 12-tu lat. Relacje te "uprawiane" są przez współpracowników (tak się u nas mówi: współpracownik). Fantastyczna lektura artykułów, wywiadów, zdjęć ilustrujących jak te relacje są rozwijane. A trwa to już od 2009 roku, odkąd postanowiliśmy za namową ówczesnego Prezesa, wejść w indywidualne relacje z klientami programu lojalnościowego. Wyobrażacie sobie? Indywidualne relacje w mass markecie. Kosmos! Dzięki jednak determinacji wielu osób w firmie, kierunek został nadany i teraz jest kilka funkcjonujących charakterystycznych działań jakościowych, które umożliwiają tego typu indywidualne relacje. Raport Relacje jest dokumentem wewnętrznym.  Pozwólcie jedynie, że powiem, że to czysta przyjemność tak pławić się w ludzkich zachowaniach i działaniach z klientami...Mam nadzieję, że jeśli to czyta jakiś klient, mój znajomy lub nie, będzie mógł w normalnym procesie zakupu, chociaż troszkę skorzystać z tego relacyjnego ducha w Leroy Merlin.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz